28 sierpnia 2017

ShinyBox The Beauty Jungle Sierpień 2017



Hej Dziewczyny :)

Czas pędzi strasznie szybko, mam wrażenie, że niedawno prezentowałam lipcowe pudełeczko ShinyBox, a tymczasem listonosz przyniósł już sierpniowe.  Też macie takie wrażenie, że to lato prawie przeminęło nie wiadomo kiedy? Najnowsza edycja pudełeczka ShinyBox nosi nazwę The Beauty Jungle.

W nowych ShinyBoxie, kolejny raz zamiast karty produktów pojawiła się gazetka ShinyMag :) Samo pudełeczko tradycyjnie ma fajną grafikę nawiązującą do nazwy i tak jak pozostałe pudełeczka, to również wykorzystam do przechowywania drobiazgów.


Zawartość pudełeczka:

Kueshi Regenerująca emulsja do twarzy
Średnia cena: 76,00 zł zł / 75 ML

"Emulsja Regenerist jest wykorzystywana głównie do zapobiegania przedwczesnemu starzeniu się skóry. Jego mieszanka aktywnych składników regenerujących, takich jak ekstrakt ze śluzu ślimaka i olejek różany przeciwdziałają oznakom starzenia się skóry i drobnym zmarszczkom, ukrywając plamy, blizny, oparzenia i inne niedoskonałości skóry. Koryguje fotostarzenie skóry oraz uszkodzenia wynikające z promieniowania słonecznego poprzez samogenerację melaniny. Przyczynia się do eliminacji plam, również tych powstałych w przypadku trądziku, ospy wietrznej oraz ukrywa blizny spowodowane przez przebarwienia." 
 
Krem Kueshi, czyli kolejna rzecz świetnej marki w kolejnym pudełku ShinyBox. :) We wcześniejszych pudełeczkach pojawiały się balsam, tonik i że aloesowy tej marki. Myślę, że kosmetyk Kueshi jest dla większości osób jednym z najlepszych produktów w pudełku.


DR BARBARA VOUCHER - DOSTĘP DO APLIKACJI
Średnia cena: 369,00 ZŁ zł / 3 MIES.
"Dr Barbara to aplikacja mobilna, która dopasuje dla Ciebie spersonalizowaną dietę i pomoże Ci w jej codziennym stosowaniu. Została zaprojektowana przez specjalistów takich jak: lekarz, dietetyk, analityk medyczny, domowy księgowy, psycholog, coach, trener personalny z myślą o osobach korzystających z urządzeń mobilnych. Aplikacja przypomni Tobie o zbliżających się posiłkach, przygotuje dla Ciebie listę zakupów oraz pozwoli Ci obserwować zmiany Twojej wagi."
 
Coś z czego nie skorzystam, ale myślę, że całkiem fajna rzecz, bo wiele dziewczyn albo ma ochotę zrzucić kilka kg, albo zna kogoś, kto chciałby skorzystać z takiej aplikacji, więc u nikogo nie powinno się zmarnować. Żałuję, że w aplikacji, z tego co czytałam, wszystkie diety są redukcyjne, bo gdyby to miała być po prostu jakaś zdrowa dieta i fajne przepisy, to bym z ciekawości sprawdziła. Na pewno komuś oddam.


SheFoot DOMOWE SPA DLA STÓP: MASKA + PEELING
Średnia cena: 5,31 zł zł / 16 ml

"Peeling z naturalnymi składnikami peelingującymi zmiękcza i usuwa twardy naskórek, pozostawiając stopy gładkie i miękkie już po pierwszym zastosowaniu. Formuła dodatkowo wzbogacona o panthenol i glicerynę aby zapewnić skórze pielęgnację i odżywanie. Zawiera składniki aktywne takie jak: naturalne składniki ścieralne – pestki oliwek, łupiny orzecha włoskiego, łupiny orzechów macadamia, mocznik, panthenol (prowitamina B5), gliceryna. Zmiękcza skórę, ściera twardy naskórek, pielęgnuje."
 
Lato sprzyja dbaniu o stopy, więc taki zestaw na pewno zużyję. Niedawno używałam sól do stóp tej marki i była świetna, więc mam nadzieje, że i to się sprawdzi :)



EFEKTIMA CHUSTECZKA BRĄZUJĄCA DO CIAŁA
Średnia cena: 1,87 zł zł / szt

"Wyjątkowa, odpowiednio nasączona chusteczka brązująca o przyjemnym zapachu, do stosowania na twarz i ciało. Starannie dobrane składniki oraz formuła chusteczki zapewniają komfort i skuteczność stosowania. Piękną opaleniznę uzyskujemy dzięki roślinnemu, naturalnemu składnikowi DHA pozyskiwanemu z pszenicy i rzepaku. Posiada on również działanie pielęgnujące dodatkowo wzmocnione poprzez kwas hialuronowy, kolagen i elastynę oraz witaminę E. Chusteczka pozwala na szybką, wygodną i równomierną aplikację. Zapobiega pojawianiu się smug i przebarwień. Efektem zabiegu jest ładnie opalona i zadbana skóra."

Nie używałam nigdy chusteczki brązującej. Zawsze sięgam po balsamy brązujące, samoopalacze w tubce, lub butelce. Kiedyś tylko samoopalacz Vita Liberata nakładałam przeznaczoną do tego rękawicą, ale potem i tak z czasem przerzuciłam się na nakładanie dłonią. Spróbuję jak taka forma aplikacji samoopalacza się u mnie sprawdzi.

AA KREMOWA EMULSJA DO MYCIA, REGENERUJĄCY BALSAM DO CIAŁA TUCUMA
Średnia cena: 10,99 zł zł / szt

"Niezwykła moc masła Tucuma, ukryta w kremowej emulsji do mycia ciała jest idealna zarówno pod prysznic, jak i do kąpieli. Wyjątkowe właściwości egzotycznego masła Tucuma w połączeniu z kremową emulsją sprawią, że skóra po umyciu stanie się miękka i elastyczna. Drogocenne składniki roślinne: masło Tucuma – bogate w antyoksydanty, koi i regeneruje skórę, chroniąc ją przed działaniem szkodliwych czynników zewnętrznych. Olejek avocado oraz masło shea, pełne drogocennych składników pielęgnacyjnych (witaminy A+E), wzmacniają naturalną barierę ochronną skóry, poprawiają jej elastyczność i gładkość. Wyjątkowe właściwości pielęgnacyjne egzotycznego masła Tucuma z bardzo kremowym balsamem, którego aksamitna formuła szybko się wchłania i widocznie poprawia elastyczność i koloryt skóry. Drogocenne składniki roślinne: masło Tucuma, bogate w antyoksydanty i beta karoten, intensywnie regeneruje skórę, chroniąc ją przed działaniem szkodliwych czynników zewnętrznych. Olejek avocado oraz masło shea, pełne drogocennych składników pielęgnacyjnych (witaminy A+E), wzmacniają naturalną barierę ochronną i poprawiają elastyczność skóry."
 
Mi się trafiła emulsja, ale wiem, że balsam dokupię na pewno. Emulsja pachnie obłędnie i mam ochotę otoczyć się tym zapachem na dłużej. Jeśli, tak jak ja, uwielbiacie ciepłe, słodko-orientalne zapachy, to to seria dla Was.
 


DELIA FARBA DO WŁOSÓW CAMELEO OMEGA
Średnia cena: 9,50 zł zł / szt
"Farba trwale koloryzująca. Przełomowa technologia High Conditioning Enhancer zapewnia intensywne wnikanie koloru we włosy i MAKSYMALNY efekt, a to wszystko za sprawą unikatowej kompozycji pigmentów, które zapewniają intensywny i wielowymiarowy kolor." 
Farba do włosów hmmm... Ja mam ciemno brązowe włosy i nie farbuję ich. Otrzymałam pudełko jako ambasadorka. Wiem, że była dla osób kupujących box ankieta, która miała pomóc lepiej dobrać kolor farby. Jednak mam nadzieję, że trwała farba w pudełku to jednak jednorazowa sprawa. Zamiast trwałej farby wolałabym jakąś nietrwałą koloryzację, np. tak modne teraz spraye, czy pianki ze zmywalnymi kolorami jak turkusowy, różowy itp. Ja farby nie użyję, poleci do jakiejś koleżanki.


CZTERY PORY ROKU BALSAM DO CIAŁA / KREM DO RĄK NOWOŚĆ
 Średnia cena: 4,98 zł zł / 250 ml
"Hypoalergiczny krem do rąk o właściwościach regenerujących, intensywnie odbudowuje skórę dłoni. Zawarty w recepturze bio ekstrakt z avocado chroni naskórek przed utratą wody i głęboko ją nawilża. Krem jest szczególnie polecany do suchych i zniszczonych rąk. Przywraca im odpowiedni poziom nawilżenia, gładkość i młodzieńczy wygląd. Wystarczy wetrzeć go w skórę dłoni kilkakrotnie w ciągu dnia, aby zapewnić 24 godzinną ochronę."

Produkty od marki Cztery Pory Roku występowały w formie wymiennej. Mi trafił się krem do rąk. Ma bardzo fajny skład. Ładnie, bardzo intensywnie pachnie, co jest plusem, bo zachęca mnie do kremowania dłoni, a nie mam tego nawyku, więc każda zachęta jest mile widziana. Do tego ma dość małą pojemność, która idealnie pasuje do torebki.


Produkt niespodzianka
 

Pędzel Donegal

Pędzli nigdy za wiele, więc fajna rzecz w pudełku. Seria Jungle ma bardzo urocze ombre rączki. Jest też kod obniżający zakup pędzli w sklepie donegal o 20% na hasło "jungle"
 

Druga niespodzianka to Cień Constance Carrol Metallix mam odcień 02 supernova, który jest metalicznym cieniem w odcieniu rose gold. Bardzo błyszczący. Ładniutki i nałożony wachlarzowym pędzlem robi za piękny rozświetlacz, chociaż oczywiście tradycyjnie na oku również świetnie wygląda. Dla mnie jedna z fajniejszych rzeczy z tego pudełka.
 
 
Poniżej na zdjęciu na dłoni, złapany bez ostrości, bo inaczej wyglądał na fotce na drobinkowy brokat,  a on daje ładną metaliczną taflę.



SERUM do skóry głowy z serii Betula Alba Care - Serum Vis Plantis Betula Alba Care do skóry głowy z naturalnym dziegciem brzozowym "Problem: pielęgnacja skóry z łuszczycą skóry głowy owłosionej, łojotokowym zapaleniem skóry głowy, a także z łupieżem tłustym Rozwiązanie: działanie dziegciu brzozowego, znanego od wieków naturalnego składnika z drzewa brzozy, pomaga w postępowaniu uzupełniającym i kontrolowaniu wymienionych problemów." 
 
 
Cieszę się z tego produktu  bardzo. Ogólnie uwielbiam kosmetyki z dziegciem brzozowym, są bardzo skuteczne na wszelkie problemy skóry. Używałam żel do mycia twarzy, szampon do włosów i żel do ciała-różnych marek i wszystkie spisywały się dobrze. Dlatego chętnie przetestuję również ten produkt. Czasami trafia mi się łupież w wyniku nietrafionych kosmetyków, więc myślę, że (niestety) będzie miał okazję mi pomóc. Poza tym można go stosować również jako produkt pielęgnacyjny, bo kosmetyki z dziegciem brzozowym mają mnóstwo właściwości:
- zmniejszenie ilości zaskórników i zamykanie rozszerzonych porów
- regulacja poziomu sebum
- zmiękczenie i wygładzenie skóry
- wspomaganie leczenia trądziku
- zapobieganie powstawaniu ropnych wyprysków
- zapobieganie wypadaniu włosów
- wzmacnianie cebulek- eliminacja łupieżu
- łagodzenie stanów zapalnych skóry

Zapach kosmetyków z tym dodatkiem jest bardzo charakterystyczny, ale da się przeżyć, bo nie ma tendencji do pozostawania na skórze, czy włosach, znika dość szybko, więc czuć go tylko podczas zabiegu. :)


Dla mnie pudełeczko jest udane, chociaż ostatnie dwa pudełeczka bardzo wysoko podniosły poprzeczkę i to ich nie przebiło.  Jednak jest dobrze. Na pewno większość kosmetyków zużyję. Jak Wam się podoba zawartość?

18 komentarzy:

  1. ten cień jest niesamowity, ja mam srebrny i jest równie piękny, konsystencja niesamowita, nie słyszałam nawet o tej ankiecie dot. farby

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie pudełko się nie podoba. Dużo w nim kosmetyków, ale to drogeryjne, łatwo dostępne marki. Farba do włosów to w ogóle nieporozumienie. Z vouchera na dietę chętnie skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie został tylko pędzelek do brwi, resztę pooddawałam :) Cień ma ładny kolor, a ja mam juz drugi taki sam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Z pudełeczka jedynie podoba mi się Kueshi, reszta niestety słaba

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pedzelek CI sie trafił :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna zawartość :) I tak jak mówisz ten voucher powinien też mieć opcję po prostu zdrowej diety ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie się prezentuje ten metaliczny cień z Constance Carrol:).

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna zawartość serum mnie zaciekawiło :) Szkoda tylko że voucher dla odchudzających ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. te pędzle Denegal są prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna zawartość. Pędzelek fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. dość ciekawa zawartość, sporo produktów mogłabym przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pędzelek się ładnie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam kilka pędzelków z Donegal ale tego akurat nie :) są całkiem fajne :)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin