21 września 2017

Zamówienie ze sklepu Gamiss


Hej dziewczyny

Przesyłka, którą dziś Wam pokazuje dotarła do mnie już na początku września. Zamawiając zakładałam, że przez pierwsze dni tego miesiąca, jeszcze będę mogła założyć sandały, ale wrzesień powitał nas bardzo deszczową pogodą, że ostatecznie od pierwszego nosiłam botki, a sandałki poczekają do przyszłego lata.






Są proste, na stabilnym szerokim obcasie, który jest wysoki, ale nie za wysoki, żeby można było je nosić wszędzie i czuć się wygodnie. W kostce maja pasek do zapięcia, do każdego z pasków na stopie doszyty jest kawałek gumki, więc świetnie dopasowują się. Jestem zadowolona z tego zamówienia, chociaż na razie buciki muszą powędrować do szafy.

Lubicie taki typ bardziej masywnych sandałków?

10 komentarzy:

  1. fajne buty i słupek stabilny :) klk

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne buty, szkoda, że w tym roku nie udało Ci się ich ponosić :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty wyglądają na wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masywny obcas to jest to:) najwygodniejsza forma;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty wyglądają super, może przydadzą się na jakąś imprezę lub uroczystość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne buty. Ja takich nigdy nie nosiłam, ponieważ nie przepadam za noszeniem butów na obcasach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne!!!
    A jak z rozmiarówką? Nie jest zaniżona??

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin