22 września 2017

Zestaw 3 pędzli ze sklepu Gamiss




Hej Dziewczyny
Kolejny raz skusiłam się na zamówienie pędzli z azjatyckiego sklepu tym razem z Gamiss i chociaż z jakości rzeczy z tego typu sklepów jest trochę loteria, to jednak większość pędzli jest bardzo dobre, z tych również jestem zadowolona. Wszystkie 3 są świetne, nie ma tu słabszych pędzli. Są solidnie wykonane, podczas pierwszego mycia nie wypadł z nich nawet jeden włosek. Bardzo dobrze nabierają produkty, nie są zbyt śliskie, a jednocześnie są niesamowicie mięciutkie i delikatne dla skóry.



 

14 komentarzy:

  1. Przez chwilę myślałam, ze to oryginały, dopóki nie przeczytałam posta :) Nie przepadam za Chińskimi pędzlami, miałam kilka do przetestowania, ale większość Chińskich rzeczy - nadają się do chwilowego użytku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. prezentują się świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezu też myślałam, że to oryginały! Są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygrałam je w rozdaniu, mam zamair niedługo o nich napisać bo dobrze sie sprawują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten zestaw, lubię ten największy pędzelek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wyglądają te pędzle. Dobrze, że spodobały Ci się.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak mięciutkie to chętnie byśmy je wypróbowały :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że jesteś z nich zadowolona. Sama mam dwa chińskie pędzle i nie są złe :)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin