26 września 2017

Zestaw pędzli z Rosegal


Hej Dziewczyny

 Niedawno odebrałam moje pędzlowe zamówienie z Rosegal. Tym razem skusiłam się na zestaw, który obejmuje 6 sztuk pędzli. W przeciwieństwie do 2 poprzednich zestawów, które pokazywałam Wam na blogu, nie ma on żadnego opakowania i pędzle po prostu były w foliowej torebce i kopercie. Są też minimalnie mniej zbite niż moje poprzednie pędzle. Jednak wciąż używa się ich bardzo dobrze. Włosie jest miękkie, nie wypada, nie farbuje. Naprawdę do niczego nie można się „przyczepić”. Myślę, że takie azjatyckie pędzle są warte zakupu. Trochę bałabym się jakości zestawów w stylu 15 pędzli za 3 dolary, ale wszystkie zestawy po kilka pędzli, które miałam za około 10$ były bardzo dobre, albo po prostu dobre. Zdecydowanie warto, zwłaszcza jeśli chciałyście zacząć przygodę z makijażem i macie dużo potrzeb zakupowych naraz i wtedy warto byłoby choć trochę „obciąć” koszty. 


10 komentarzy:

  1. Ja od dawna jestem wierna hakuro :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam takie pędzle, używam ich już ze 3 lata i nadal są genialne

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam sporo pędzli z chińskich stron i bardzo je sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem wierna hakuro i real techniques chinskie pedzle jakos mnie nie kusza

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli polubiłaś je, to Twoja ocena jest dla mnie prawdziwa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie warto i często okazują się dobrej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam dwa chińskie pędzle i jestem z nich nawet zadowolona. Nie jest to może najwyższa jakość, ale są tanie, więc warto spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zamówiłam jakiś czas temu komplet z alieexpress i spisują się całkiem dobrze

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie poszukuję dobrych pędzli, które będą służyć mi przez jakiś czas. Może skuszę się na twoją propozycję, bo pędzelki wyglądają całkiem fajnie. ;)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin