1 listopada 2017

InspiredBy U.R.O.K. XVIII


Hej Dziewczyny :)

Niedawno dotarło do mnie moje najnowsze pudełeczko Inspired By U.R.O.K. Od razu przyznam, że od pierwszej chili przejrzenia zawartości pudełeczko mnie zachwyciło. Idealnie wpisuje się w moje potrzeby i prawie wszystko będę używała praktycznie od razu.

A tak przedstawia się cała zawartość:

 
Deborah Milano Podkład Dress Me Perfet odcień 0 (fair rose) 
produkt pełnowymiarowy cena: 49,99 zł/ 30 ml


Podkład był wysyłany tylko w jednym kolorze, który jest dość uniwersalny. Ja mam bardzo jasną cerę i dla mnie jest minimalnie za ciemny, ale dość dobrze się dopasowuje i mogłabym rozjaśniając trochę niektóre obszary twarzy korektorem, czy jasnym pudrem, sprawić, że nada się do noszenia i dla mnie. Ogólnie, co mogę napisać po jednym teście, to podkład kryje, ale jednocześnie wygląda naprawdę naturalnie na skórze. Daje dość matowe wykończenie i jest niewyczuwany. Konsystencja zgodnie z obietnicami producenta należy do wyjątkowo lekkich. Szklane opakowanie z pompką jest ładne, praktyczne i higieniczne.

 
O'Herbal Spray zwiększający objętość cienkich włosów z ekstraktem z arniki. 
Produkt pełnowymiarowy cena: 12,99 / 200ml


Pudełeczko jest dla mnie ogólnie świetne, ale gdybym miała wybrać tylko jeden kosmetyk, który mnie ciekawi najbardziej, to byłby to właśnie ten spray.
Mam włosy do pasa, które z natury są dość cienkie, więc objętość to coś czego często im brakuje. Dlatego bardzo lubię używać i testować produkty tego typu. Do tej pory znalazłam jeden kosmetyk, który naprawdę daje efekt zwiększenia objętości, ale niestety jest znacznie droższy od tego sprayu, więc chętnie poznam coś równie skutecznego. Już dziś zabieram się za testy. Na pewno recenzja pojawi się na blogu.

 
Cashmere Utrwalajaca baza pod cienie
produkt pełnowymiarowy cena: 22,00 zł / 7g


Mam tę bazę z innego pudełeczka. Ja bazy pod cienie zużywam dość wolno, bo zazwyczaj nakładam na powiekę korektor, ten sam, którego używam pod oczy, a po bazy sięgam tylko pod miki i ogólnie sypkie cienie i pigmenty, kiedy chcę jakiś proszek bardziej „przykleić” do powieki. Baza jest bardzo dobra, ale pewnie ją komuś oddam, bo u mnie zdąży się zmarnować, zanim zużyję poprzednie opakowanie.

Pakamera produkt wymienny jeden z 4
produkty pełnowymiarowe
Delete MakeUp Rękawica do zmywania makijażu
Ezt Wosk zapachowy- mix zapachów
LaQ Mydełko muffinka
Insight Professional Szampon do skóry wrażliwej


W moim pudełeczku znalazł się szampon do skóry wrażliwej. Z czego się przeogromnie cieszę, bo jak już nie raz pisałam bardzo lubię testować różności włosowe. Z marka nigdy wcześniej się nie zetknęłam, nawet o niej nie słyszałam, więc tym bardziej jestem ciekawa tego szamponu. Zapowiada się ciekawie, przeznaczony do skóry wrażliwej, nie zawiera takich składników jak SLS, SLES, parabeny, silikon, sztuczne barwniki itd.
Mam słabość do takich opakowań udających ciemne szkło, więc już na wstępie szampon trochę skradł moje serce. Do tego ma bardzo wygodne opakowanie z pompką i pachnie bardzo ciekawie, czymś pomiędzy miętą a migdałami. Od razu powędrował do łazienki.

Shefoot maska do stóp z jednorazowymi skarpetkami złuszczającymi
produkt pełnowymiarowy cena: 10,43/ 34ml


Zastanawiałam się nad zakupem tego typu skarpetek od daaawna, ale zawsze powstrzymywała mnie wizja odchodzącej skóry. Na pewno warto pomęczyć się trochę dla efektu idealnego wygładzenia, jednak jakoś tak zawsze mnie to trochę odstraszało. Teraz gdy już mam te skarpetki, to już muszę je przetestować. Pora roku sprzyja chowaniu stóp, więc powinnam jakoś przeżyć okres „linienia”. :D

Podopharm Szampon wzmacniający do skóry atopowej SKINFLEX
produkt pełnowymiarowy cena: 45,00zł/300ml


Kolejny szampon w pudełeczku, ale to produkty „pierwszej potrzeby” i zużywają się błyskawicznie, więc nigdy ich za wiele. Ten zapowiada się bardzo ciekawie, na pewno z przyjemnością go wypróbuję

Podopharm Maska do dłoni i stóp z mikrosrebrem
produkt pełnowymiarowy cena 30,00zł/75ml


Nigdy nie byłam zbyt regularna w pielęgnacji dłoni, czy stóp, więc jeśli już po coś sięgam to wybieram silnie działające produkty, które dają długotrwałe efekty. Dlatego maska jest dla mnie świetnym rozwiązaniem. Maskę wmasowuje się aż do całkowitego wchłonięcia, więc nie jest to produkt, który trzeba zmywać, co dla mnie jest dużym plusem, bo lubię takie mniej kłopotliwe w używaniu kosmetyki. :)

Moja Farma Urody Sól do kąpieli- mix rodzajów 
produkt pełnowymiarowy cena: 11,00zł/ 80g


Nie miałam wcześniej żadnego produktu tej marki, więc jest to dla mnie nowość. Sole do kąpieli bardzo lubię zwłaszcza o tej porze roku. Mi trafiła się wersja Kwiatowa: ukojenie i relaks: pomarańcz, cynamon, goździk.
 
Produkt wymienny 1 z 2
Solvea Silnie nawilżające serum do twarzy
produkt pełnowymiarowy cena 39,99zł/30ml
Neuronica Liftingujące serum do ciała
produkt pełnowymiarowy cena44,99 zł/ 250 ml


W swoim pudełeczku znalazłam serum do twarzy i chociaż obu marek nie znałam wcześniej i poznawania produktów mogłoby się okazać fajne, to jednak cieszę się, że trafiłam na serum do twarzy, bo mam już sporo zapasów mazideł do ciała.
Producent sporo obiecuje w kwestii działania serum, skład również wydaje się być ciekawy, więc zapowiada się fajny kosmetyk.


W pudełko nie zabrakło też kodów rabatowych do czekoladek Chocolissimo i kolagenu do picia Blue Calorad.



Dla mnie październikowa edycja U.R.O.K.-u jest bardzo udana. Oczywiście wartość kosmetyków znacznie przewyższa koszt pudełka. Wszystkie kosmetyki są pełnowymiarowe. Mamy coś praktycznie do każdej części ciała, a więc pudełeczko jest bardzo zróżnicowane. Najbardziej, tak jak pisałam cieszę się ze sprayu zwiększającego objętość, ale również pozostałe kosmetyki przetestuję z ciekawością. Jak Wam się podoba zawartość?

33 komentarze:

  1. Całkiem fajna zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też byłabym zadowlona z takiej zawartości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście ciekawa zawartość-ten spray do włosów mnie najbardziej interesuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również wolę maski, które się same wchłaniają :)
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne produkty! Z chęcią bym przetestowała co nieco :) ładny i konkretny blog, obserwuję i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawi mnie ten podkład!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna zawartość, najbardziej zaciekawił mnie podkład
    Znaleźć dobry podkład to sztuka

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezle to pudelko, bardzo ciekawi mnie Deborah, kompletnie nie znam tej marki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten spray wygląda mega ciekawie, moje włosy też potrzebują objętości i chyba się na niego skuszę

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się, szampon na pewno by mi się przydał a bazę Cashmere mam i uważam, że jest ok

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze ciekawiły mnie te wszystkie boxy niepsodzianki! :) Produktów nie znam żadnych tym razem.

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  12. Przydałaby mi się ta maska do stóp ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawartość całkiem przyzwoita :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy zestaw kosmetyków :) Żadnego nie miałam okazji wypróbować.
    Chętnie dołączam do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie również ucieszyłby szampon - chętnie sięgam po produkty do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne pudełko! Szkoda, że baza ma znowu taki krótki termin przydatności :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ogromnie ciekawi mnie ten spray zwiększający objętość włosów! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa jestem tego sprayu :)
    Poklikasz w linki w nowym poście bede wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń
  19. osobiście byłabym bardzo zadowolona z takiej paczki

    OdpowiedzUsuń
  20. Znam tylko jeden z tych produktów ;)
    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajna zawartość pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tym razem całkiem fajna zawartość. Skusiłabym się :)

    OdpowiedzUsuń
  23. całkiem fajne. Jstem ciekawa czy podkład pasowałby do mojej cery :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny zestaw produktów, wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin