3 maja 2018

Inspired By U.R.O.K edycja XXIV kwiecień 2018


Hej Dziewczyny

Jakiś czas temu otrzymałam najnowsze kwietniowe pudełeczko InspiredBy U.R.O.K. I pora je w końcu przedstawić na blogu. Jak co miesiąc box nie zawiódł i zawiera naprawdę same świetne rzeczy. Zresztą oceńcie same.



Boho Beauty - Gąbka do makijażu Bohoblender
Cena sugerowana: 24,90 zł / szt.



Gąbeczka do makijażu ucieszyła chyba wszystkie właścicielki najnowszego boxa. Zdarza mi się używać ten sam pędzel kilka razy, oczywiście wyłącznie na sobie, ale gąbeczki myję po każdym użyciu, więc im więcej tym lepiej, bo oznacza to rzadsze ich pranie. ;) Myślę, że tak, jak w przypadku pędzli, o ile nie zmagamy się z jakimiś skórnymi problemami, to nic się nie stanie jeśli kilka razy nałożymy puder tym samym narzędziem, tak w przypadku gąbki, którą moczymy, nie jest to dobrym pomysłem. Dlatego fajnie, że gąbeczka pojawiła się w pudełeczku. Nigdy nie miałam gąbeczki tej marki. Wydaje się być mięciutka i ma bardzo ładny, jaśniutki kolor.


 
O3 Zone Biały krem kojąco-regenerujący
produkt pełnowymiarowy
 Cena sugerowana 115,00zł/50ml


Najdroższy produkt w boxie, jego cena wielokrotnie przewyższa cenę samego pudełka. Wg producenta krem ma odbudowywać funkcje barierowe skóry, zwiększać regenerację lipidów naskórka, zapewniać optymalną hydratację, pozwalać skórze utrzymać odpowiedni poziom uwodnienia, dzięki czemu skóra ma odzyskać sprężystość. Ma także przyspieszać dostarczanie tlenu do tkanek i przeciwdziałać fotostarzeniu. To wszystko razem brzmi bardzo ciekawie. Na pewno go za jakiś czas przetestuję i pewnie zrecenzuję też na blogu. O3 Zone to firma, o której wcześniej nawet nie słyszałam, tym bardziej cieszę się, że mogę wypróbować coś nowego.



Beaute Marrakech - Woda różana naturalna
Cena sugerowana: 7,20 zł / 50 ml

Uwielbiam wodę różaną, to produkt do wszystkiego. Podoba mi się też opakowanie z atomizerem, bo ułatwia stosowanie. Mgiełka nie tylko nada się do utrwalania makijażu, czy odświeżania makijażu w ciągu dnia. Również stosowana jako tonik po myciu twarzy forma mgiełki jest bardziej ekonomiczna, bo nie marnujemy ani odrobiny produktu, który wsiąkłby w wacik. Na pewno zużyję ten produkt.











Bispol - podgrzewacze zapachowe Blue Sky, 6 szt.
Cena sugerowana: 2 zł / opakowanie



Jak już nie raz pisałam lubię takie niekosmetyczne dodatki jak świeczki itd., dlatego jestem zadowolona, że podgrzewacze znalazły się w pudełeczku. Mam wersję Paradise Moments, która jest dość ciepłym, słodkim zapachem, a takie lubię najbardziej.




Polska Róża - Ekologiczny sok z owoców dzikiej róży
Cena sugerowana: 14,50 zł / 250 ml

Coś zdrowego w pudełeczku? Super. Przyznam, że sok już wypiłam i jest bardzo smaczny.



Zdrowe Pola - Młody jęczmień mielony
Cena sugerowana: 12,99 zł / 200 g

Bardzo dużo dobrego słyszałam i czytałam o młodym jęczmieniu. To podobno prawdziwa bomba witaminowa. Do tej pory nie skusiłam się jednak na zakup takiego produktu. Jednak skoro już mam to na pewno wypróbuję.


STR8 Żel pod prysznic Hair + Body Active Reload i Dezodorant W atomizerze Ahead (4,00zł/50ml i 4,50zł/50ml)

Coś nie dla kobiet, ale myślę, że każda znajdzie nowego właściciela dla tych kosmetyków. :)


 

Tak, jak już pisałam kwietniowy U.R.O.K bardzo przypadł mi do gustu. Pudełeczko jest zdecydowanie prozdrowotne, naturalne i mogłoby być reklamowane hasłem „Bądź zdrowa na wiosnę”. :) Oczywiście poza produktami dla mężczyzn wszystko będę używała (ale nie znaczy to oczywiście, że tamte kosmetyki się zmarnują). Naprawdę uważam, że kwietniowy box jest udany i świetnie wpisuje się w wiosenny okres. Jestem ciekawa, co Wy sądzicie o zawartości, dajcie znać w komentarzach :)

Pozdrawiam :)

21 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem tego kremu o3zone :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobre pudełko. Z gąbeczki i wody różanej była bym najbardziej zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam te podgrzewacze, tera mam kolejne też z Bispolu

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny box, wszystjie produkty szybko by się u mnie pokończyły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się, choć szkoda że zamiast kosmetyków wrzucili sok i jęczmień, to by mnie zawiodło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny, bogaty zestaw, podoba mi się obecność produktów niekosmetycznych

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ucieszyłaby mnie chyba tylko gąbeczka...

    OdpowiedzUsuń
  9. Od jakiegoś czasu też używamy gąbeczek i prawda, ich nigdy za wiele :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiła raz ten młody jęczmień. W ogóle mi nie podszedł smak

    OdpowiedzUsuń
  11. Smak jęczmienia nie jest wyśmienity, czasem dorzucam do koktajlu. Gąbeczka jak dla mnie no 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna zawartość. Z chęcią przygarnęłabym biały krem, wodę różaną i podgrzewacze. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gąbka fajna, reszta średnia jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. super pudełko, kremu jestem ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  15. I jak ten krem? użytkowałaś go? jak wrażenia?

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin